Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (Бібік Н.М, Бондарчук Г.П.)

Зображення:
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (Бібік Н.М, Бондарчук Г.П.)
Орієнтовне календарно-тематичне планування інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за підручником Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. Календарно-тематичне планування розраховано на 3 год/тиждень

Ключове слово — орієнтовне :). Саме так, шановні колеги. Лише ви можете обрати, як сформулювати тему та який зміст у цю тему закласти.

Календарно-тематичне планування курсу «Я досліджую світ» за підручником Бібік Н.М. розраховано на 3 год/тиждень.

Курс обєднує 3 галузі — «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.

Кожен учитель/учителька може інтегрувати не лише 3 освітні галузі, а й більше, опираючись на надану йому/їй педагогічну свободу.

Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»

(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 1)

3 год/тиждень

№ з/п

Тема уроку

Дата

Прим.

  • 1.

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

с. 4-5

  • 2.

Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?»

с. 6-7

  • 3.

Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…

с. 8

  • 4.

Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа

с. 9

  • 5.

Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху

с. 10-11

  • 6.

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин

с. 12

  • 7.

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин

с. 13

  • 8.

Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським

с. 14-15

  • 9.

З чого складається світ? Що оточує мене?

с. 16

  • 10.

Жива і нежива природа. Що в природі створила людина?

с. 17

  • 11.

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

с. 18-19

  • 12.

Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі

с. 20

  • 13.

Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу

с. 21

  • 14.

На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо — сперечаємось.

с. 22-23

  • 15.

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

с. 24-25

  • 16.

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

с. 26

  • 17.

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний?

с. 27

  • 18.

Хто що робить? Вивчаємо професії

с. 28

  • 19.

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

с. 29

  • 20.

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі?

с. 30-31

  • 21.

День школяра. Як правильно його спланувати?

с. 32

  • 22.

Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше?

с. 33

  • 23.

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

с. 34

  • 24.

Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?

с. 35

  • 25.

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

с. 36

  • 26.

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?

с. 37

  • 27.

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

с. 38-39

  • 28.

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

с. 40-41

  • 29.

Чим я пізнаю світ? Смаки

с. 42

  • 30.

Чим я пізнаю світ? Запахи

с. 43

  • 31.

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

с. 44-45

  • 32.

У природі все пов'язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

с. 46-47

  • 33.

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла

с. 48

  • 34.

Сонце (Продовження).Куди вночі сонечко ховається?

с. 49

  • 35.

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода

с. 50

  • 36.

Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу

с.51

  • 37.

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає?

с. 52

  • 38.

Вода. Чому її потрібно берегти?

с. 53

  • 39.

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?

с. 54

  • 40.

Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки

с. 55

  • 41.

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

с. 56

  • 42.

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом

с. 57

  • 43.

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

с. 58

  • 44.

Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо.

с. 59

  • 45.

Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі?

с.60

  • 46.

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

-

  • 47.

Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження)

-

  • 48.

Підсумковий урок за семестр

-

Календарно-тематичне планування у вордівському форматі доступнне для завантаження у прикріплених до статті файлах. Користуйтесь.)

Важливо! При повному або частковому копіюванні інформації, посилання на ukrom.in.ua обов'язкове.

Завантажити:
23.06.2018
36329

Коментарі

Немає коментарів. Прокоментуєте першим?