Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (Бібік Н.М, Бондарчук Г.П.)

Ключове слово — орієнтовне :). Саме так, шановні колеги. Лише ви можете обрати, як сформулювати тему та який зміст у цю тему закласти.
Календарно-тематичне планування курсу «Я досліджую світ» за підручником Бібік Н.М. розраховано на 3 год/тиждень.
Курс обєднує 3 галузі — «Природничу», «Громадянську та історичну», «Соціальну та здоров'язбережувальну». Представлене календарне планування є орієнтовним зразком і може бути адаптоване відповідно до умов конкретного класу шляхом обєднання, або розширення тем.
Кожен учитель/учителька може інтегрувати не лише 3 освітні галузі, а й більше, опираючись на надану йому/їй педагогічну свободу.
Орієнтовне календарно-тематичне планування
інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук)
1 клас (Частина 1)
3 год/тиждень
№ з/п | Тема уроку | Дата | Прим. |
| Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? | с. 4-5 | |
| Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» | с. 6-7 | |
| Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… | с. 8 | |
| Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа | с. 9 | |
| Дорога до школи.Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху | с. 10-11 | |
| Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин | с. 12 | |
| Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин | с. 13 | |
| Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським | с. 14-15 | |
| З чого складається світ? Що оточує мене? | с. 16 | |
| Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? | с. 17 | |
| Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». | с. 18-19 | |
| Рослини восени. Спостереженняза особливостями сезонних змін у природі | с. 20 | |
| Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу | с. 21 | |
| На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо — сперечаємось. | с. 22-23 | |
| Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? | с. 24-25 | |
| Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? | с. 26 | |
| Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? | с. 27 | |
| Хто що робить? Вивчаємо професії | с. 28 | |
| Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? | с. 29 | |
| Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? | с. 30-31 | |
| День школяра. Як правильно його спланувати? | с. 32 | |
| Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше? | с. 33 | |
| Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? | с. 34 | |
| Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються? | с. 35 | |
| Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? | с. 36 | |
| Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? | с. 37 | |
| Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? | с. 38-39 | |
| Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? | с. 40-41 | |
| Чим я пізнаю світ? Смаки | с. 42 | |
| Чим я пізнаю світ? Запахи | с. 43 | |
| Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? | с. 44-45 | |
| У природі все пов'язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. | с. 46-47 | |
| Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла | с. 48 | |
| Сонце (Продовження).Куди вночі сонечко ховається? | с. 49 | |
| Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода | с. 50 | |
| Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу | с.51 | |
| Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? | с. 52 | |
| Вода. Чому її потрібно берегти? | с. 53 | |
| Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? | с. 54 | |
| Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки | с. 55 | |
| Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть? | с. 56 | |
| Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом | с. 57 | |
| Тварини. Які тварини живуть на Землі? | с. 58 | |
| Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. | с. 59 | |
| Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? | с.60 | |
| Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» | - | |
| Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) | - | |
| Підсумковий урок за семестр | - |
Календарно-тематичне планування у вордівському форматі доступнне для завантаження у прикріплених до статті файлах. Користуйтесь.)
Важливо! При повному або частковому копіюванні інформації, посилання на ukrom.in.ua обов'язкове.
Коментарі