Календарно-тематичне планування.НУШ. "Навчання грамоти".1 клас (за"Букварем" Н.Кравцової,О.Придаток)
Орієнтовне календарно-тематичне планування з курсу «Навчання грамоти»
(до «Букваря» Н. Кравцова, О.Придаток – Тернопіль:
Підручники і посібники, 2018. – 96 с.)
1 клас
І семестр
7 год на тиждень
№ з/п | Тема уроку | Стор. | Дата |
1. | Букварик – вірний помічник. Будемо знайомі! Знайомство зі школою, класом, однокласниками. Сюжетно-рольові ігри | с. 3 | |
2. | Основи правильної постави. Правила сидіння під час письма. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників. | ||
3. | На галявці лісовій… Поняття про назви істот і неістот. Слова, що відповідають на питання «хто?»,«що?» | с. 4 | |
4. | Практичне розрізнення назв істот і неживих предметів, розподіл слів на групи за питаннями «хто?», «що?». Штрихова лінія | ||
5. | Закріплення вмінь ставити питання до назв істот та неістот. | с. 5-6 | |
6. | Практика Daily 5: письмо для себе. Оформлення «Щоденника вражень» (далі щоденна діяльність не прописуватиметься, але мати на увазі, що робота у «Щоденнику вражень» відбувається постійно. (див. — щодня) | ||
7. | У гості до казки. Слухання казки «Колосок», театралізація уривків з опорою на ілюстрації. | с. 7 | |
8. | Орієнтування в сітці зошита. Верхня та нижня рядкові лінії. Написання вертикальних ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
9. | Описуємо предмети. Поняття про ознаки предметів. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Порівняння предметів за вказаною ознакою. Інтеграція з природознавством, математикою | с. 8–9 | |
10. | Складання запитань. Написання горизонтальних ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
11. | Тварини цікаві: злі і ласкаві. Поняття про дії предметів. Слова, що відповідають на питання що робить? що роблять? Практичне вживання дієслів з назвами істот та неістот. Інтеграція з математикою | с. 10–11 | |
12. | Вміння давати повну відповідь. Орієнтування в сітці зошита. Написання вертикальних, горизонтальних, похилих ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
13. | Дуже вже цікава у цирку вистава! Поняття про речення. Практичне ознайомлення з реченням. Виокремлення речень з мовного потоку. Аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за малюнками. | с. 12–13 | |
14. | Письмо під лічбу. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
15. | Дивний морський світ. Поділ слів на склади. Практичне ознайомлення з поділом слів на склади з опорою на ілюстративний матеріал. Інтеграція з природознавством, математикою. | с. 14–15 | |
16. | Розвиток уміння відповідати та ставити запитання. Письмо похилих з заокругленням унизу. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. | ||
17. | Ігри та забави. Наголос. Наголошений склад. Практичне ознайомлення з наголошеними і ненаголошеними складами. Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу. Інтеграція з основами здоров'я. | с. 16–17 | |
18. | Письмо похилих з заокругленням угорі. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. | ||
19. | На подвірї у бабусі є курчатка, кізка, гуси… Мовні й немовні звуки. Спостереження за мовними й немовними звуками. Інтеграція з природознавством | с. 18–19 | |
20. | Письмо подовжених ліній із заокругленням унизу. Письмо похилих з заокругленням унизу. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
21. | Слово «картинг» – незнайоме… Буде нам воно відоме!Голосні та приголосні звуки. Спостереження за вимовою голосних та приголосних звуків. Розрізнення їх на слух, умовне позначення. Інтеграція з основами здоров'я. | с. 20–21 | |
22. | Письмо подовжених ліній із заокругленням унизу та вгорі. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
23. | Парк розваг. Тверді та м'які приголосні звуки. Спостереження за вимовою твердих і м'яких приголосних звуків | с. 22–23 | |
24. | Письмо лівих і правих малих півовалів. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах. | ||
25. | Чому до річки ходять люди? Звуковий аналіз простих за будовою слів, умовне позначення їх на письмі. Дидактичні ігри. Інтеграція з природознавством. | с. 24–25 | |
26. | Письмо лівих і правих великих півовалів. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах. | ||
27. | Овочі та фрукти – корисні продукти? Побудова звукової схеми слова. Дидактичні ігри. Диференційоване читання (тут і далі): учні, які вже вміють читати, опрацьовують вірш повністю; учні, які вивчають букву, відшукують її у вірші (букви, виділені синім кольором). Інтеграція з основами здоров'я, природознавством. | с. 26–27 | |
28. | Обведення зразків. Поєднання груп елементів. | ||
29. | Звук [а], позначення його буквою «а». Диференційоване читання. Інтеграція з основами здоров'я. | с. 28–29 | |
30. | Написання елементів та великої і малої літери Аа. Ситуації спілкування. Робота в парах. | ||
31. | Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] словах. Диференційоване читання. Інтеграція з природознавством, основами здоров'я | с. 30–31 | |
32. | Написання елементів та великої і малої літери Уу. | ||
33. | Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] словах. Складання діалогу. Диференційоване читання. «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. Театралізація уривків казки «Колобок» | с. 32–33 | |
34. | Написання елементів та великої і малої літери Оо. | ||
35. | Я споживаю те, що обираю. Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] словах. Інтеграція з основами здоров'я. «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. | с. 34–35 | |
36. | Написання літери и та її елементів. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. | ||
37. | Звуки [м], [мʹ], позначення їх буквою «ем». Дослідження вимови і порівняння звуків. | с. 36–37 | |
38. | Розвиток зв'язного мовлення. Написання елементів та великої і малої літери Мм. | ||
39. | Звук [і], позначення його буквою «і». Читання прямих та обернених складів. | с. 38 | |
40. | Написання елементів та малої літери і. | ||
41. | Мовні дослідження: буква і як окреме слово; одне слово — різні значення (ківі). Диференційоване читання | с. 39 | |
42. | Написання елементів та великої літери І. | ||
43. | Звуки [н], [нʹ], позначення їх буквою «ен». Спостереження за вимовою твердого та м'якого звуків. | с. 40 | |
44. | Написання елементів та малої літери н. Ситуації спілкування. | ||
45. | Утворення словосполучень із прийменником на. Диференційоване читання. | с. 41 | |
46. | Написання елементів та великої літери Н. Ситуації спілкування. | ||
47. | Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Спостереження за вимовою твердого та м'якого звуків. | с. 42 | |
48. | Написання малої літери л. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
49. | Мовні дослідження: зміна значення слова від зміни наголосу. Диференційоване читання. Інтеграція з природознавством. Робота за картиною Р.Дункана «Лось». Режим доступу: 13.jpg | с. 43 | |
50. | Написання малої літери л. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
51. | Звук [в], позначення його буквою «ве». Мовно-логічні ігри. Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах. | с. 44–45 | |
52. | Написання малої літери в. Робота в парах. Ситуації спілкування. | с. | |
53. | Читання складів, слів з літерою «ве». Спостереження за вживанням займенників він, вона, воно, вони. | с. 46 | |
54. | Написання великої літери В, складів з нею. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
55. | Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Соціальний розвиток. | с. 47 | |
56. | Написання великої і малої літери Вв, складів та слів з нею. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
57. | Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Дослідження мовних явищ: слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення. | с. 48 | |
58. | Написання малої літери с. Складів та слів із нею. | ||
59. | Мовно-логічні ігри. Поняття про читання діалогу в особах. | с. 49 | |
60. | Написання великої літери С, складів та слів з нею. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
61. | Закріплення знань про звукове значення букви «ес». Інтонування речень, скоромовок. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. Інтеграція з природознавством. Робота за картиною Д.Золана. Режим доступу: | с. 50–51 | |
62. | Написання великої і малої літери Сс, складів та слів з нею. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
63. | Звук [к], позначення його буквою «ка». Дослідження мовних явищ. Соціальний розвиток. | с. 52–53 | |
64. | Написання малої літери к, складів та слів із нею. | ||
65. | Закріплення знань про звукове значення букви «ка». Мовне дослідження: роль наголосу в словах. Диференційоване читання. Соціальний розвиток. | с. 54–55 | |
66. | Написання великої літери К, складів та слів з нею. Робота в парах. Ситуації спілкування. | ||
67. | Звук [е], позначення його буквою «е». Мовно-логічні ігри. Читання речень з інтонацією протиставлення. | с. 56–57 | |
68. | Написання великої і малої літери Ее, складів та слів із нею. | ||
69. | Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Утворення нових слів. Дослідження мовних явищ: роль наголосу у значенні слова. Інтонування окличних речень. Інтеграція з природознавством. | с. 58–59 | |
70. | Написання малої літери р, складів та слів із нею. | ||
71. | Закріплення знань про звукове значення букви «ер». Мовно-логічні ігри. Читання тексту «Осокори». Диференційоване читання вірша. Інтеграція з природознавством | с. 60–61 | |
72. | Написання великої літери Р, складів та слів із нею. | ||
73. | Звук [п], позначення його буквою «пе». Читання складів та слів з літерою Пп. | с. 62 | |
74. | Написання малої літери п, складів та слів із нею. Ситуації спілкування | ||
75. | Робота над правильним вимовлянням глухого [п]. Читання тексту. Робота за картиною З.Серебрякової «На кухні». Режим доступу: | с. 63 | |
76. | Написання великої літери П, складів та слів із нею. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. | ||
77. | Закріплення знань про звукове значення букви «пе». Мовно-логічні ігри. Робота над уривком казки «Ріпка» (читання, переказ, театралізація). Інтеграція з природознавством | с. 64–65 | |
78. | Закріплення написання великої і малої літери Пп, складів та слів із нею. | ||
79. | Звуки [т], [т´]. Позначення їх буквою «те». Мовно-логічні ігри. Інтеграція з основами здоров'я. | с. 66–67 | |
80. | Написання малої літери т, складів та слів із нею. Ситуації спілкування | ||
81. | Закріплення знань про звукове значення букви «те». Творча робота за змістом тексту (продовжити думку дійової особи). Робота над казкою «Комарик і павук» | с. 68–69 | |
82. | Написання великої літери Т, складів та слів із нею. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. | ||
83. | Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Порівняння вимови глухих [т], [т´] та парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з природознавством. | с. 70–71 | |
84. | Написання малої літери д, складів та слів із нею. | ||
85. | Закріплення знань про звукове значення букви «де». Робота над текстом. Диференційоване читання. Інтеграція з природознавством. | с. 72–73 | |
86. | Написання великої літери Д, складів та слів із нею. | ||
87. | Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Порівняння вимови дзвінких [з], [з´] та парних глухих [с], [с´]. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з природознавством. | с. 74–75 | |
88. | Написання малої літери з, складів та слів із нею. | ||
89. | Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота над текстом «Друзі». | с. 76 | |
90. | Написання великої літери Д, складів та слів із нею. Ситуації спілкування. | ||
91. | Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Диференційоване читання. Робота над текстом «Коза-дереза». «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. Інтеграція з природознавством. Соціальний розвиток | с. 77 | |
92. | Написання великої і малої літери Дд, складів та слів із нею. Робота в парах і малих групах. | ||
93. | Звук [б], позначення його буквою «бе». Робота над текстом «Навесні». Соціальний розвиток | с. 78–79 | |
94. | Написання малої літери б, складів та слів із нею. | ||
95. | Закріплення знань про звукове значення букви «бе». Робота над текстом «Добре роби — добре буде». | с. 80 | |
96. | Написання великої літери Б, складів та слів із нею. | ||
97. | Закріплення знань про звукове значення букви «бе». Слухання казки «Солом'яний бичок», театралізація уривків. «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. | с. 81 | |
98. | Розвиток зв'язного мовлення. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах | ||
99. | Буква ь «знак м'якшення», позначення нею на письмі м'якості попереднього приголосного. Порівняння вимови твердих та м'яких приголосних звуків. Дослідження ролі ь. | с. 82–83 | |
100. | Написання літери ь, складів та слів із нею. | ||
101. | Буквосполучення «ьо». Розвиток швидкості читання. Мовно-логічні ігри. Розвиток мовлення | с. 84–85 | |
102. | Написання буквосполучення ьо. Ситуації спілкування | ||
103. | Звук [й], позначення його буквою «йот». Мовно-логічні ігри. Читання діалогу. | с. 86–87 | |
104. | Написання малої літери й, складів та слів із нею. | ||
105. | Буквосполучення «йо». Мовно-логічні ігри. Читання тексту в особах. Інтеграція з природознавством | с. 88–89 | |
106. | Написання великої літери Й, складів та слів із нею. | ||
107. | Буквосполучення [йа], позначення його буквою «я». Мовно-логічні ігри. Складання діалогу. Інтеграція з природознавством. Соціальний розвиток. | с. 90–91 | |
108. | Закріплення великої і малої літери Йй. Ситуації спілкування. | ||
109. | Буква «я», позначення нею м'якості попереднього приголосного і звука [а]. Дослідження складів, у яких буква я стоїть після приголосного. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з природознавством. | с. 92–93 | |
110. | Написання малої літери я, складів та слів з нею. | ||
111. | Підсумковий урок за семестр. Повторення та закріплення. Робота за картиною А. Елслі. Режим доступу: 53554_original.jpg | ||
112. | Написання великої і малої літери Яя, складів та слів з нею. Підсумковий урок за семестр |
1 коментар