Орієнтовне календарне планування з основ здоров’я для 4 класу

Орієнтовне календарне планування з основ здоров'я для 4 класу(за оновленою програмою 2014 року) за підручником І.Д.Беха, Т.В.Воронцової,
В.С.Пономаренка, С.В.Страшка)
Орієнтовне календарне планування
з основ здоров'я
4 клас
(за оновленою програмою 2014 року)
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової,
В. С. Пономаренка, С. В. Страшка)
34 години
(1 година на тиждень)
№ з/п | Темауроку | Дата | Примітки |
Розділ 1 | |||
| Життя людини – то найвища цінність. Вступ. Життя і безпека людини. Безпека і небезпека. Безпека життя і діяльності | с. 4-9 | |
| Здоровим бути: знати й не забути. Життя і здоров'я – найвищі цінності. Вплив способу життя на здоров'я організму. | с. 10-13 | |
| Рости, розвивайся, здоровим зростай… Розвиток людини. Основи здорового розвитку | с. 14-18 | |
Розділ 2. Здорове тіло (6 год + 1 год резерв) | |||
| Харчуватись правильно не забувай: тричі на день страви споживай. Збалансоване харчування. Харчові звички як важлива складова здорового харчування | с. 20-23 | |
| Вода – джерело життя на Землі. Вода і поживні речовини | с. 24-27 | |
| В здоровім тілі й дух здоровий… Рух і загартовування | с. 28-31 | |
| До екрану не спіши: зір свій змалку бережи. Органи чуття. Профілактика порушень зору, слуху, постави | с. 32-35 | |
| Зуби міцні, зуби здорові: як доглядати? Повторимо знову! Харчування і здоров'я зубів та ясен. Гігієна порожнини рота. | с. 36-39 | |
| Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять. Чистота – запорука здоров'я. Гігієна оселі | с. 40-43 | |
| Організація самонавчання. Взаємонавчання і взаємодопомога. Підсумок за розділом | с. 44-48 | |
Розділ 3 Людина серед людей (12 год) | |||
| Здорова, щаслива і дружня родина: здорова зростатиме в ній і дитина. Сім'я і здоров'я. Родинні традиції | с. 49-53 | |
| Добре там жити, де вміють дружити. Що таке дружба? Розбудова дружніх стосунків | с. 54-57 | |
| Навчись ти чітко «ні» казати, щоб у біду не потрапляти. Вплив і тиск оточуючих. Як відстояти себе. Коли варто сказати «ні» | с. 58-61 | |
| Біда стається там, де нехтують здоров'ям і життям. Шкідливі звички і здоров'я | с. 62-64 | |
| Біда стається там, де нехтують здоров'ям і життям. Шкідливі звички і здоров'я (Продовження) | с. 65-67 | |
| Успішно те продається, про що у рекламі йдеться… Реклама і здоров'я. Користь і шкода реклами | с. 68-71 | |
| Електромагнітне випромінювання, або Хто в комп'ютері живе? Засоби комунікації та здоров'я. Негативний вплив сучасної техніки на здоров'я людини | с. 72-74 | |
| Засоби комунікації та здоров'я. Негативний вплив сучасної техніки на здоров'я людини (Продовження) | с. 75-77 | |
| Хвороби, які набули соціального значення | с. 77-80 | |
| Охорона здоров'я людини, або Хто має дбати про твоє здоров'я? | с. 81-84 | |
| Кожна людина – неповторна, кожна людина – важлива і особлива. Люди з особливими потребами | с. 85-87 | |
| Кожна людина – неповторна, кожна людина – важлива і особлива. Люди з особливими потребами (Продовження) | с. 88-90, с 141 | |
Розділ 4 | |||
| Сам удома залився, сталось щось – не розгубився… Наодинці вдома | с. 92-95 | |
| У школі все таке знайоме… Безпека школяра. | с. 96-99 | |
| Пішов гуляти – слід пам'ятати, з ким розмовляти, а кого уникати. Безпечна прогулянка | с. 100-103 | |
| Уважним на дорозі будь: правила для пішоходів не забудь. Безпека дорожнього руху. Правила дорожнього руху для пішоходів | с. 104-107 | |
| На дорозі не губись: зупинись і роздивись. Безпечний рух небезпечними місцями: рух на перехресті, майдані | с. 108-111 | |
| Аварії на дорогах: причини та наслідки. | с. 112-117 | |
| Підсумковий урок за розділом | ||
Розділ 5 | |||
| Самооцінка і поведінкові реакції. Чому важливо любити себе? Грань між самоповагою та «нарцисизмом» | с. 118-121 | |
| Хочу, можу, треба | с. 122-125 | |
| Хочеш до себе повагу мати – інших повинен ти поважати. Шануй себе та інших | с. 126-129 | |
| До поганого швидко звикаєш… Звички і здоров'я | с. 130-133 | |
| У праці, в творчості зростай... Творчість і здоров'я. Підсумковий урок за рік | с. 134-138 |
Коментарі