Анкета для виявлення та підтримки обдарованих дітей

Анкета для виявлення та підтримки обдарованих дітей

Дана анкета покликана виявити природжені таланти і вміння дитини та спрямувати навчально-виховний процес так, щоб ці природжені якості розвинулись до рівня практичних умінь і навичок, які принесуть користь людині та суспільству. Анкета розрахована на учнів 5-8 класів, допоможе практичному психологу, класному керівнику виявити ті нахили, до яких прагне дитина за своєю природою. Взяття до уваги результатів анкети сприятиме індивідуалізації та особистісно зорієнтованому навчанню.

Інструкція

Перед вами 60 запитань. Відповіді на запитання позначайте у клітинках: відповідь на перше питання в клітинці під номером 1, на друге – під номером 2 і т. д. Якщо з твердженням ви не згодні, ставте знак « - » , якщо ж згодні – ставте «+».

Запитання

Всі запитання починаються зі слів: «Чи подобається тобі…»

  • 1.Вирішувати логічні завдання, знаходити швидку відповідь.
  • 2.Випробовувати нові ідеї.
  • 3.Швидко оволодівати новими знаннями.
  • 4.Самостійно малювати ілюстрації, картини.
  • 5.Співати на публіку.
  • 6.Писати в якості поета чи письменника.
  • 7.Приймати участь у виставах, спектаклях.
  • 8.Конструювати моделі будівель, транспорту.
  • 9.Завжди бути у центрі уваги оточуючих.
  • 10. Грати в рухливі ігри, які вимагають швидкості та спритності.
  • 11.Вирішувати математичні завдання.
  • 12. Придумувати та втілювати різні винаходи.
  • 13. Вчити напам'ять вірші.
  • 14. Розглядати картини, скульптури, архітектурні пам'ятки.
  • 15. Дивитись музичні конкурси, телепередачі.
  • 16. Читати чи слухати, коли тобі читають.
  • 17. Виступати в ролі актора.
  • 18. Виготовляти нові речі зі старих.
  • 19. Знайомитись з новими людьми.
  • 20. Брати участь у спортивних змаганнях.
  • 21. Відгадувати зашифровані слова, працювати з мовним матеріалом.
  • 22. Створювати подарунки власноруч.
  • 23. Відвідувати музеї, виставки.
  • 24. Створювати композиції з дрібних матеріалів (бісеру).
  • 25. Слухати епохальну музику.
  • 26. Цікавитись походженням нових слів.
  • 27. Копіювати людей, змінюючи інтонацію голосу.
  • 28. Креслити схеми, таблиці.
  • 29. Аналізувати вчинки та поведінку інших.
  • 30. Здобувати перемогу в спортивних змаганнях.
  • 31. Встановлювати зв'язок між причиною та наслідком.
  • 32. Занурюватися з головою в заняття, яке цікавить.
  • 33. Переконувати й доводити власну думку.
  • 34. Переставляти речі, предмети в кімнаті.
  • 35. Займатися в танцювальній студії.
  • 36. Купувати нові книги.
  • 37. Розігрувати драматичні сцени.
  • 38. Будувати, ремонтувати, лагодити щось самостійно.
  • 39. Бути ведучим в заходах, подіях.
  • 40. Займатися спортом у гуртках , секціях.
  • 41. Розв'язувати складні задачі з логічним навантаженням.
  • 42. Вирішувати проблему різними шляхами.
  • 43. Цікавитися тим, що відбувається навколо.
  • 44. Працювати з пластиліном, глиною.
  • 45. Відвідувати музичні концерти, оперу.
  • 46. Під час читання передавати емоції літературних героїв.
  • 47.Зацікавлювати співрозмовника.
  • 48. Вивчати комп'ютер.
  • 49. Самому виконувати складні доручення.
  • 50.Займатись силовими видами спорту.
  • 51. Аналізувати різні події, ситуації.
  • 52. Пропонувати власні ідеї.
  • 53. Читати журнали.
  • 54. Передавати в малюнках свій настрій.
  • 55. Грати на музичному інструменті.
  • 56. Детально про щось розповідати.
  • 57. Свої відчуття передавати за допомогою міміки, жестів, рухів.
  • 58. Читати видання про створення нових машин, механізмів.
  • 59. Брати на себе відповідальність.
  • 60. Брати участь у марафонах, забігах, велозаїздах.

Бланк відповіді:

Обробка результатів

Підрахуйте кількість плюсів у кожному рядку. Результати запишіть збоку біля кожного рядка. Види обдарованості, що набрали більше плюсів, домінують.

1 рядок – інтелектуальна. Така людина здатна оперувати багатьма даними, вирішувати складні завдання, бути хорошим аналітиком, знаходити чіткі відповіді на будь-яке запитання;

2 рядок – творча. Така особистість отримує величезне задоволення від того, що з-під її рук виходять справжні витвори. Вона вміє "з нічого" зробити шедевр. Такій людині приносить задоволення усе, що вимагає власного рукотворення;

3 рядок – наукова. Людина, якій притаманна наукова сфера обдарування може втілити в життя новітні ідеї, бути першопрохідцем у сфері науки, освіти, будування та конструювання. Її наполегливість та праця можуть принести добрі плоди не лише їй самій, а й людству загалом;

4 рядок – художня. Люди, яким притаманна дана сфера обдарувань є просто носіями краси. Вони відмінно оформлять інтер'єр, прикрасять будь-яку будівлю, чи робитимуть нереально гарні фото, а, можливо, навіть малюватимуть рекламу для якоїсь відомої компанії.

5 рядок – музична. Ці люди – душа кожного народу. Вони несуть пісню, музику – радість для кожного серця. Вдало використовуючи власний голос чи відчуття ритму вони тануть композиторами, виконавцями або навіть відкриють власне пісенне шоу;

6 рядок – гуманітарна. Люди цієї сфери мають дивне чуття мови. Написати твір? Вірш? Казку чи й цілу книгу? Та це ж простіше-простого! Таке враження, що в них у запасі мільярди слів і вони вдало застусують кожне з них у потрібний момент. Ці люди – природжені оратори. Силою слова вони можуть досягти будь-чого;

7 рядок – акторська. Люди, яким притаманна ця сфера обдарувань, просто майстри перевтілення. Жодне свято без них не може обійтися, адже вони здатні зробити просто казку! Ще – вони майстерні телеведучі, диктори та коментатори. Але будьте з ними обачними – адже ніхто не знає, коли вони просто вдало грають свою роль);

8 рядок – технічна. Ці люди – просто знахідка у питаннях конструювання, будування, проектування та створення чогось нового. Вони вміють розраховувати, продумувати на три кроки вперед, але висловлюватись їм простіше у фактах і цифрах;

9 рядок – лідерська. Люди цієї сфери природжені організатори. Вони легко створюють навколо себе команду, вправно розподіляють ролі, вміло організовують, заохочують, спрямовують. Це – природжені керівники;

10 рядок – спортивна. Ці люди власними зусиллями звикли досягати успіху. І їм усе під силу, адже вони противники шкідливих звичок і активні співучасники здорового способу життя.

10.05.2017
2471

Коментарі

Немає коментарів. Прокоментуєте першим?