Текст для аудіювання (3-4 клас)

Текст для аудіювання (3-4 клас)

Тексти для аудіювання у початковій школі покликані розвивати в учнів уміння сприймати на слух, запам'ятовувати почуте, відтворити важливу інформацію у потрібний момент.

Даний текст для аудіювання побудований у зручній формі. До уваги вчителя представлене оповідання про хлопчика Сергійка та його необміркований вчинок, який мав свої наслідки. Текст оповідання поєднує у собі елементи опису, розповіді і міркування, і може бути використаний для інших цілей на уроках літературного читання чи української мови, а не лише для перевірки аудіативних умінь молодших школярів.


Чому почервонів Сергійко


Погожий вересневий день радував теплими сонячними промінчиками. У барвистому осінньому листі радісно підстрибували сонячні зайчики. Та й так вже весело вони бавились, що навіть суворий дубисько стиха усміхався у кошлаті вуса! А берізки, гарно вбрані у золотисті шати, вже налякались першого ранкового холодку і сховали свої білі ніжки у пожовклу травицю.

Серед оцих миготливих барв осіннього лісу, посеред затишної галявини, зручно вмостився кущик шипшини. Щодня лісові птахи прилітали до нього, гомінливі пустуни-горобці гойдались на шипшинових гілочках, а найхитріші з-поміж птахів могли вправно поцупити кілька багряних ягідок. Весело було шипшині, весело й птахам.

Та одного ранку прийшов до лісу Сергійко. Виламав з шипшини прута і, вимахуючи ним, мов шаблею, позбивав яскраві ягідки, порозганяв веселих горобчиків. Зажурилась шипшина. Принишкли пташині дзвінкі голоси. Зіщулились берізки. «І чому це так тихо й невесело стало?», - запитав сам у себе Сергійко. Справді, куди поділися птахи? Подивився хлопчик на полум'яні ягідки, які тепер лежали на землі, і почервонів...

А. Ткаченко


1. Про який осінній місяць іде мова у оповіданні?
а) вересень;
б) жовтень;
в) листопад.

2. Які назви рослин зустрічаються у оповіданні?
а) дуб, калина й шипшина;
б) клени, горобина і берізки;
в) дуб, берізки і шипшина.

3. Що зробив Сергійко із кущиком шипшини?
а) виламав із нього прута;
б) прийшов полити кущ;
в) випадково зламав гілочку.

4. Як стало в лісі після того, що вчинив Сергійко?

а) тихо;
б) гамірно;
в) затишно.

5. Яке почуття виникло у хлопчика після побаченого?

а) страх;
б) заздрощі;
в) сором.


6. Яке прислів'я, на твою думку, найкраще ілюструє зміст оповідання?
а) Слово чемне кожному приємне;
б) Водою, що хочеш, лиш сумління не сполощеш;
в) На себе зважай, перш ніж комусь докоряй.


Ключ: 1.а, 2.в, 3а, 4.а, 5.в, 6.б.

Важливо! При повному або частковому копіюванні інформації, посилання на ukrom.in.ua обов'язкове.

Завантажити файл:
10.03.2017
11418

Коментарі

Немає коментарів. Прокоментуєте першим?